Som navnet på bloggen antyder, så er emnet for denne blog min rejse til Kina. Det er altså her at jeg løbende vil lægge rejsebeskrivelser, billeder og andet ud, og her at folk kan kommentere og spørge til min tur. Håber at I vil finde det interessant og fornøjeligt at følge min rejse herfra, jeg vil i hvert fald gøre mit til at der bliver noget spændende at skrive om.

Wednesday 16 May 2007

"What goes up must come down". I det her tilfaelde er det saa omvendt, for alt det som vi bjergbestigere koeber af mad og drikke paa vej op ad bjerget, maa jo komme op paa en eller anden maade. Fyren her var vist saa heldig udelukkende at skulle samle tomme flasker, men jeg saa indtil flere baerere der slaebte paa over 50 kilo.

1 comment:

Anonymous said...

Kære Christoffer!
Håber der efterhånden er blevet så varmt i din lejlighed om natten, at man også rent faktisk kan sove. Det lyder jo til at du trængte til noget søvn efter din maj"ferie".
Vi glæder os til at høre nyt.
mange hilsner fra Vanløse
stine og co